alice

alice

maandag 29 mei 2017

shower gel white blossom madarin van lidl

een tijdje terug   heb ik deze showegel bij de lidel eens uit geprobeert  hij is nu bijna leeg  had geen zin op na de action etos  te  lopen ook omdat ik niet zo goed liep toen nog   maar tot mijn verbazing deed de geur mij aan iets denken en herkende de geur meteen van twee andere  luxe  shower producten  deze  fles  was ongeveer  2,50 maar hij ruikt heel bekend
de geur lijkt op twee andere  geuren namenlijk
 
een shower gel van lush the olive brance en ook eentje van rituals happy buddah
 ruik precies zo alleen zijn  deze veel prijziger  kwam er achter doordat ik ooit de andere producten ook heb gebruikt in mini flesjes of klein formaat dus vandaar das makkelijk voor op reis    maar als je dus van deze geur houd kun je dus soms bij de lidl ook  een look a like vinden  voor minder lidel heeft dat ook wel  vaker met parfums en bad creams


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen