alice

alice

vrijdag 16 juni 2017

geuren dupes geuren die bijna echt ruiken

goede dupe nep geur van chanel chance eau the tendre
dupe nep geur nina  van nina rici ruikt net echt ook alleen geen leuk appel flesje helaas  zit patent  op

van merk entity draag deze geur zelf heel graag in  rond de sept okt nov echt herfst geurtje
dupe geuren van miss dior of miss dior cherie  van lamis creations en  cosmo miss  you
laast had ik zo rond moeder dag klein blogje over een nieuwe geur van paco rabanne olympia waar ik een prima net echt dupe van vond hi hi het is nu beetje een sport geworden om van merk geuren prima net echt dupe te vinden voor zo rond de 5 euro   niet dat ik deze allemaal in bezit heb maar vind wel leuk om het uit te zoeken de
geuren die  tegenkom zijn   vaak te vinden op braderie markten bij

etos of op = op shops drogisten en voor 5 euro heb je vaak 80 of 100 ml ze bleven iets minder lang hangen  je moet keertje bij spuiten maar je ruik haast geen verschil zit hem vaak in het merk naam maar als je even goed neust  vind je vaak alternatief  ik zelf vond de geuren vaak bij etos en op = op shops
dupe nep geur van la vie est belle  NG   bedrijf van geuren uit kerkrade
nep geur ruik bijna net zo alleen iets minder lang zo vond ik ook de nep variant van
miss dior cherrie


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen