alice

alice

maandag 17 juli 2017

even aan het thee leuten joy of tea !

ik ben vandaag lekker aan de schoonmaak in huis  en ben vrij vroeg opgestaan dacht kan beter vandaag  bezig dan later in de week dan wordt het weer super warm met weer en dan doe je vrij weining in huis  dan zitten liggen lezen en rustig aan ben nu  klaar en ga nu even aan kopje thee vrij laat maar was zo lekker bezig dat ik  even geen thee pauze nam hi hi dat heb je weleens en ik had een goed ontbijt  yorgurt met vruchten en musli dus  lunchen kan wel iets later  maar ik was laast in de super markt en ik ben daar weer new thee soort tegen gekomen dit keer van pickwick en vind het zo nu dan gewoon leuk om over thee smaakjes te posten nieuwe soorten en smaakjes waar je dan tegen aanloopt of ondekt of ergens proeft pickwick heeft nu joy of tea  in verschillende smaakjes en soorten en de verpakking is alleen al super vrolijk en leuk  met flora en faunna print er zijn er nu 3 soorten en hoop dat er nog wat leuke smaaken bij komen  hi hi  ben zelf nu deze green tropical aan het proberen  heb  er drie gekocht van de vier wat je had vier soorten waarvan een met lemon grass maar ik ben zelf niet zo weg van lemongrass vind het zelf wat na hooi proefen hooi is leuk maar niet om te eten hi hi het zegt het ook al he grass gras lemon grass  en ik zijn geen goede vriendjes brrrr  gewoon lemon dan wel weer ik mijd ook altijd thee waar lemon grass in zit rooibos vind ik dan wel weer erg lekker en dat is eigenlijk geen thee plant maar struikgewas maar goed deze ben ik nu aan het proefen en hij is erg lekker  zoet fris niet te zoet en je proeft combi van groene thee zwarte thee gemixt  met pine appel en coconut erg lekker voor nu in de zomer en de verpakking alleen al is erg leuk de thees zijn bio en natuurlijk geblend er zitten meer kruiden en bloemen in  en er staat op elk doosje leuke vroklijke  tekst qoute  in elke thee variant doosje zit  gember  wortel verwerkt dus alle thees hebben gember  er in zitten maar dat geeft juist een pittige  bite mmmm




4 opmerkingen:

  1. Ja, ik zag ze al voorbij komen. De doosjes zijn alleen al zo leuk! Ik zal deze week ook wat meenemen als ik boodschappen doe. Grappig, ik hou juist helemaal niet van de smaak van rooibos maar wel weer van lemongrass. Smaken verschillen (en dat is ook niet erg!)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha ja dat kan kan jij leuk die ginger lemon grass proberen die is ook erg leuk met egetjes ja de printjes zijn erg leuk hoop dat ze nog iets met blueberry vanille cinnamon blackbery black tea krijgen of iets met strawberry cherryblossom rhubarb lekker voor de zomer herfst en winter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nu de groene en blauwe meegenomen, en de blauwe ook al geproefd. Die is heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekker he ja groene heb ik ook en de rode chai maar bewaar die voor sep okt

    BeantwoordenVerwijderen